infokiosk multimedialny (1)
Kategorie:

Kilka najlepszych zastosowań kiosków Digital Signage

W 2022 r. firmy odwracają się od tradycyjnych oznakowań drukowanych na rzecz kiosków z oznakowaniem cyfrowym. Ale czym właściwie jest kiosk digital signage? Urządzenia te są wolnostojącymi jednostkami z ekranem zaprojektowanym do wyświetlania treści cyfrowych. Daje to możliwość korzystania z filmów i animacji, czego nie jest w stanie wykonać tradycyjne oznakowanie drukowane.

Głównym celem kiosków digital signage jest przyciągnięcie klientów i zachęcenie ich do zaangażowania się w Twoją firmę. Właśnie dlatego branże takie jak handel detaliczny, hotelarstwo i sektor korporacyjny wdrażają coraz więcej tych wolnostojących kiosków. Są najskuteczniejszym sposobem, aby przyciągnąć więcej uwagi do swoich produktów i usług. W rzeczywistości szacuje się, że do 2030 roku infokioski staną się największym segmentem rynku digital signage.

Reklama cyfrowa

W handlu detalicznym infomaty z digital signage stają się coraz ważniejszym elementem strategii marketingowej. Ty i Twoi konkurenci będziecie walczyć o uwagę przechodzących klientów, dlatego ważne jest, aby upewnić się, że Twoja firma przyciąga ich wzrok. Na poniższym obrazku widać, w jaki sposób firma wykorzystała cyfrowy kiosk reklamowy poza swoim sklepem, aby najpierw dotrzeć do klientów.

W porównaniu z tradycyjną reklamą drukowaną, digital signage może zapewnić ruch reklamom. Zamiast nieruchomego obrazu swojego najnowszego produktu możesz odtworzyć nagranie wideo, na którym jest on używany. Lub jeśli masz listy dostępnych produktów, możesz dodać przejście, które zmienia wyświetlaną listę. Potencjalni klienci z obszaru Twojej firmy zostaną przyciągnięci do Ciebie, a nie lokalni konkurenci za pomocą statycznych obrazów, ponieważ ruchoma grafika będzie się wyróżniać.

Reklamy cyfrowe nie tylko przyciągają przechodniów w danej chwili, ale mają długotrwały efekt. 84% sprzedawców detalicznych w Wielkiej Brytanii uważa, że ​​digital signage tworzy znaczącą świadomość marki. Klienci są w stanie skuteczniej utrzymać Twój przekaz i branding za pomocą digital signage w porównaniu z tradycyjnymi reklamami drukowanymi. Oznacza to, że osoby, które zobaczą Twoją reklamę cyfrową, zapamiętają Twoją firmę i będą bardziej skłonne do powrotu w przyszłości.

Odnajdywanie drogi

Innym zastosowaniem kiosku z oznakowaniem cyfrowym może być narzędzie do odnajdywania drogi. Duże powierzchnie handlowe lub kompleksy biznesowe mogą być dość trudne w nawigacji dla osób niezaznajomionych z układem budynku. Twoi goście mogą czuć się zagubieni lub zdezorientowani bez przewodnika, co prowadzi do złego doświadczenia odwiedzających i negatywnego nastawienia do Twojej firmy. Kioski informacyjne z cyfrowym oznakowaniem, który zawiera mapę budynku z czytelnymi etykietami wskazującymi, gdzie znajduje się użytkownik i gdzie znajdują się kluczowe lokalizacje, może pomóc temu zapobiec.

Twoim rozwiązaniem do odnajdywania drogi może być po prostu mapa 2D, która wskazuje, gdzie znajdują się kluczowe lokalizacje budynku. Jeśli jednak Twój budynek ma wiele poziomów, mapa 3D będzie lepsza do wyraźnego identyfikowania różnych pięter. W przypadku obu rozwiązań celem jest zapewnienie jak największej przejrzystości, co ułatwi odwiedzającym poruszanie się po budynku.

Kiosk digital signage zaimplementowany jako narzędzie do odnajdywania drogi będzie łatwy w użyciu dla odwiedzających, ponieważ po prostu muszą podejść do urządzenia, aby uzyskać potrzebne informacje. Wyróżnienie urządzenia w strategicznych miejscach, na przykład w pobliżu wejścia, jeszcze bardziej poprawi wrażenia odwiedzających . Wchodząc, zauważą kiosk, a jeśli nie są pewni, dokąd się udać, mogą szybko sprawdzić te informacje za pomocą narzędzia do odnajdywania drogi.

Interaktywny kiosk informacyjny

Kiosk digital signage może służyć do dostarczania przydatnych informacji dla klientów, które mogą pomóc im w poinformowaniu ich o decyzjach zakupowych. Informacje te mogą dotyczyć produktów lub usług i informować klientów o korzyściach, jakie zapewniają, jak pokazano na poniższym obrazku.

Wyświetlane informacje mogą nie tylko pomagać w promocji Twoich produktów, ale także stanowić kluczową wiedzę, o której powinni wiedzieć Twoi klienci, na przykład godziny otwarcia i zamknięcia lub sposoby kontaktu z Twoją firmą. Podanie tych informacji na zewnętrznym kiosku może pomóc w utrwaleniu tych informacji w pamięci klienta. Być może rzucili okiem na godziny otwarcia drzwi, kiedy weszli do sklepu, ale zobaczenie ich na zewnątrz na przyciągającym wzrok ekranie pomoże im zapamiętać te informacje. W przyszłości będą mogli przypomnieć sobie te informacje i będzie bardziej prawdopodobne, że wrócą do Twojej firmy.

Innym sposobem wykorzystania kiosku Digital Signage jako dostawcy informacji jest wyświetlanie dostępności produktów. Na ekranie może pojawić się lista Twoich produktów i ich ilość w magazynie. Jeśli masz rozwiązanie z ekranem dotykowym, takie jak kioski LamasaTech Guida , Twoi klienci mogą wchodzić w interakcję z kioskiem, aby wyszukać żądany produkt, aby sprawdzić, czy jest w magazynie. 92% kupujących twierdzi, że dostępność produktów w czasie rzeczywistym ma wpływ na miejsce, w którym robią zakupy, a oznakowanie pomaga w przekazywaniu tych informacji z góry. Korzystając z kiosku Digital Signage do wyświetlania informacji na żywo, możesz zachęcić więcej klientów do zakupów od Ciebie. Jeśli klienci wiedzą, że masz produkt, którego chcą, prawdopodobnie kupią go tam, a potem zamiast rozglądać się, czy jest gdzie indziej.

Cyfrowe tablice menu

Popularnym zastosowaniem kiosków z cyfrowym oznakowaniem, z których korzysta wiele restauracji szybkiej obsługi (QSR), jest cyfrowa tablica menu. Dzięki temu QSR może wyświetlać aktualne pozycje menu, a także promować produkty, które mają oferty lub chcą sprzedać więcej. Przykład tej techniki można zobaczyć na poniższym obrazku.

Metodą, z której korzysta większość QSR, jest posiadanie różnych wyświetlaczy na ekranach w każdej lokalizacji ich restauracji. Na przykład witryna może zawierać promocję produktu, aby przyciągnąć klientów do sklepu, podczas gdy ekrany wokół punktu sprzedaży wyświetlają listę wszystkich dostępnych produktów do wyboru .